اورولو داک

بهترین متخصص اورولوژی در تهران + لیست 10 تایی

0

اگر درگیر بیماری‌های اورولوژی شده‌اید، برای درمان بیماری خود باید به مطب دکتر متخصص اورولوژی مراجعه کنید. اورولوژیست با توجه به تخصصی که دارد، می‌تواند نوع بیماری شما را تشخیص دهد و از پیشرفت آن جلوگیری نماید. با پیگیری کردن به موقع درمان بیماری خود، از ابتلاء به بیماری‌های خطرناکی مثل سرطان حفظ خواهید شد اما بی توجهی به علائم مشکوک سیستم ادراری و عدم درمان، عواقب بدی به همراه خواهد داشت. در این مطلب می‌خواهیم 10 دکتر متخصص اورولوژی در تهران را به شما معرفی کنیم. همچنین توضیح خواهیم داد که متخصص اورولوژی کیست و با کدام دسته از بیماران سروکار دارد. لطفا همراه ما باشید.

معرفی 10 بهترین متخصص اورولوژی در تهران

افراد از جمله خانم‌ها و آقایان ممکن است در هر سنی دچار بیماری‌های اورولوژی شوند. این بیماری‌ها در ارتباط با اندام‌های سیستم ادراری مانند کلیه‌ها، مثانه، پروستات، بیضه‌ها و … می‌باشند و با توجه به نقش مهمی که اندام‌های مذکور در بدن دارند، درمان بیماری‌های اورولوژی باید هر چه سریع تر انجام گیرد.

برای پیشگیری و درمان بیماری اورولوژی لازم است به مطب متخصص اورولوژی یا همان اورولوژیست مراجعه شود. دکتر متخصص بیماری‌های سیستم ادراری، خدماتی همچون درمان زگیل تناسلی، جراحی تومورهای کلیه، جراحی‌های مجاری ادراری، درمان ناباروری مردان و …. را ارائه می‌دهد همچنین درمان کننده مشکلات ناتوانی جسمی هم می‌باشد.

برای آشنایی شما با بهترین متخصصین اورولوژی در تهران، 10 دکتر زیر را معرفی می‌کنیم :

 دکتر محمدرضا جعفری

دکتر محمدرضا جعفری یکی از بهترین متخصصین اورولوژی در تهران هستند و عمل جراحی سرطان کلیه، مجاری ادراری و جراحی واریکسول را نیز انجام می‌دهند. ایشان، عضو انجمن اورولوژی اروپا و کانادا هستند و دوره تکمیلی پزشکی خود را از ژنو سوئیس دریافت کرده‌اند. سطح علمی و تخصص بالا و تجربه چندین ساله دکتر، باعث رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به مطب ایشان شده است.

از خدمات درمانی ارائه شده توسط دکتر محمدرضا جعفری می‌توانیم به درمان زگیل تناسلی، جراحی تومورهای کلیه، جراحی‌های مجاری ادراری، ناباروری مردان، جراحی واریکوسل،جراحی سنگ‌های ادراری، درمان بی‌اختیاری ادرار، لیزر اچ پی وی و … اشاره کنیم.

  • آدرس : تهران، نیاوران، سه راه مژده، خیابان مقدسی، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک 2، واحد 2
  • شماره تماس : 26858235

دکتر سید امین میرصادقی

دومین دکتر متخصص اورولوژی که می‌خواهیم معرفی کنیم، دکتر سید امین میرصادقی هستند. ایشان دارای رتبه برجسته در المپیاد پزشکی می باشند و از نخبگان علم پزشکی ایران محسوب می‌شوند. نام دکتر امین میرصادقی را در لیست بهترین دکترهای اورولوژی تهران قرار می‌دهیم زیرا تخصص بالایی در این زمینه دارند و عضو انجمن اورولوژی آسیا و اروپا و همچنین عضو انجمن نخبگان ایران نیز می‌باشند.

شما می‌توانید برای دریافت خدماتی همچون جراحی تومور مثانه و مجرای ادراری، جراحی تومورهای مربوط به سرطان پروستات، مشکلات جنسی مثل عدم نعوظ، پروتز آلت تناسلی، درمان بی‌اختیاری ادرار در آقایان و بانوان و درمان و پیشگیری سنگ کلیه و … به مطب دکتر مراجعه نمایید.

  • آدرس : تهران، خیابان احمد مصیر یا بخارست؛ کوچه 10، پلاک 11، طبقه اول، واحد 3
  • شماره تماس : 28421441

دکتر سید ناصر اسماعیلی

یک دکتر با تجربه و متخصص در زمینه بیماری‌های اورولوژی، دکتر سید ناصر اسماعیلی هستند. ایشان مدرک فوق تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده‌اند و رزومه تحصیلی و شغلی بسیار عالی دارند. عضویت در انجمن اورولوژی آسیا، اروپا و آمریکا از افتخارات دکتر ناصر اسماعیلی هستند و شما می‌توانید برای دریافت خدمات درمانی اورولوژی همچون درمان تومورها و سرطان‌های مربوط به مجرای ادراری، درمان بی‌اختیاری ادرار، درمان مشکلات جنسی و … به مطب دکتر مراجعه نمایید.

  • آدرس : تهران، فلکه دوم صادقیه، ، پشت بیمارستان ابن سینا،اول اعتمادیان ساختمان فدک، طبقه 2، واحد11
  • شماره تماس : 02144000561

دکتر امیر ملک محمدی

یک دکتر متخصص اورولوژی دیگر در تهران، دکتر امیرملک محمدی هستند که از دانشکده پزشکی شیراز فارغ التحصیل شده‌اند و دارای بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی می‌باشند. دکتر محمدی، عضو انجمن اورولوژی ایران و اروپا هستند و تخصص بالایی در درمان مشکلاتی مثل تومور‌های پروستات، ناباروری، اختلالات جنسی از قبیل زود انزالی و اختلال در نعوظ، سنگ کلیه، سرطان‌های مربوط به سیستم تناسلی مثل سرطان مثانه و کلیه و دارند. از دیگر خدمات ارائه شده توسط دکتر محمدی می‌توانیم به وازکتومی، سونوگرافی مجاری ادراری، تزریق پاپاورین و … اشاره کنیم .

  • آدرس : تهران، تقاطع میر داماد و شریعتی، جنب داروخانه میر داماد، پلاک 2، نیم طبقه سوم، واحد 16
  • شماره تماس : 02122924096

دکتر امیر عابدی

اگر به دنبال بهترین متخصص اورولوژی در تهران هستید، دکتر امیر عابدی را به شما معرفی می‌کنیم. تخصص ایشان در جراحی کلیه، درمان ناباوری و درمان اختلالات جنسی است و سطح سواد بالایی دارند. ایشان از دانشکده علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده‌اند و خدماتی به شرح عمل ختنه کودکان، جراحی‌های ترمیمی ایرادات مادرزادی در آلت تناسلی و … را ارائه می‌کنند.

  • آدرس : تهران، خیابان مفتح شمالی، بین خیابان مطهری و خیابان بهشتی، جنب کوچه دهم، ساختمان 400، واحد 304
  • شماره تماس : 02126711439

دکتر کیوان آقا محمدپور

دکتر کیوان آقا محمدپور، دارنده مدرک فوق تخصص آندوسکوپی و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادراری هستند و در شهر تهران فعالیت می‌کنند. نام ایشان در لیست انجمن اورولوژی ایران، آمریکا و اروپا قرار دارد و یکی از بهترین‌های این زمینه محسوب می‌شوند. شما برای درمان بیماری‌های مربوط به سیستم ادراری از جمله سنگ کلیه، مثانه، پروستات، انواع مشکلات جنسی، جراحی پلاستیک آلت تناسلی و مشکلات مربوط به بیضه، می‌توانید روی تجربه و تخصص دکتر آقا محمدپور حساب باز کنید.

  • آدرس : تهران، خیابان میرداماد، جنب اسکان، مرکز جراحی میرداماد
  • شماره تماس : 02188784558

دکتر فریدون خیام فر

دکتر فریدون خیام فر، دارنده مدرک تخصص کلیه و مجاری ادراری هستند و بورد تخصصی آندویورولوژی و لاپاراسکوپی دارند. تخصص اصلی دکتر خیام فر، در مان بیماری‌های مربوط به ناتوانی جنسی است و ایشان، اختراع کننده 5 دستگاه برای رفع مشکلات ناتوانی جنسی، بی‌اختیاری ادرار و … هستند.

  • آدرس : تهران، تقاطع چمران و جلال احمد، روبروی دانشکده مدیریت، کوچه پروانه، پلاک 4، واحد 5
  • شماره تماس : 02188635401

دکتر علی پناهی

نام دکتر علی پناهی را نیز در لیست بهترین متخصصین اورولوژی تهران قرار می‌دهیم زیرا سطح سواد و سطح تجربه بسیار بالایی در زمینه درمان بیماری‌های کلیوی، بی‌اختیاری ادرار، بیماری‌های مربوط به مثانه و … دارند. ایشان به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه فعالیت می‌کنند ضمن اینکه عضو انجمن اورولوژی ایران و اروپا هم هستند.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 45، طبقه سوم
  • شماره تماس : 02126711397

دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری، خدمات درمان بیماری‌های اورولوژی را ارائه می‌دهند و مطب ایشان در شهر تهران واقع شده است. ایشان عضو هیئت علمی وزارت بهداشت و عضو انجمن علمی اورولوژی ایران هستند و می‌توانید برای درمان واریکوسل، مشکلات مربوط به بیضه مثل سرطان بیضه و بیضه نزول کرده، درمان ورم و سرطان پروستات، بی‌اختیاری ادرار، درمان مشکلات و ناتوانی‌های جنسی و به مطب دکتر مراجعه نمایید.

  • آدرس : تهران ، خیابان میرزای شیرازی، نرسیده به خیابان شهید بهشتی، کوچه شهدا، پلاک ۲۲، طبقه ۴، واحد ۰۲
  • شماره تماس : ۰۲۱-۸۸۷۱۳۶۳۲

دکتر اسعد مرادی

برای آشنایی با آخرین دکتر متخصص اورولوژی در تهران، دکتر اسعد مرادی را به شما معرفی می‌کنیم که بیش از 25 سال تجربه در زمینه بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری دارند. سابقه چندین عمل جراحی موفق و درمان بیماری‌های مراجعه کنندگان با بیماری‌های مربوط به دستگاه ادراری و تناسلی، باعث محبوبیت دکتر مرادی شده است. شما هم می‌توانید برای درمان بیماری‌های اورولوژی خود از تخصص و تجربه دکتر بهره مند شوید.

  • آدرس : تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، واحد 503
  • شماره تماس : 02122363336

دکتر متخصص اورولوژی کیست؟

متخصص اورولوژی در زمینه سیستم ادراری تخصص دارد و به درمان بیماری‌های سیستم ادراری شامل مثانه، کلیه‌ها، حالب‌ها و مجرای ادراری می‌پردازد. دکتر متخصص داخلی می‌تواند تخصص خود را در شاخه اورولوژی ادامه دهد و مدرک فوق تخصص خود را دریافت نماید. متخصص اورولوژی با توجه به تخصصی که دارد، درمانگر بیماری دستگاه تناسلی آقایان شامل بیضه‌ها، آلت تناسلی، کیسه بیضه و پروستات نیز می‌باشد.

متخصصان اورولوژی در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مطب شخصی خود فعالیت می‌کنند و شما هم در صورت مشاهده علائم مشکوک در سیستم ادراری خود لازم است به مطب دکتر مراجعه کنید. همچنین متخصص اورولوژی، جراحی‌هایی مانند سرطان یا انسداد دستگاه ادراری را نیز انجام می‌دهند.

دلیل مراجعه به دکتر متخصص اورولوژی

برای درمان بیماری‌های مربوط به سیستم ادراری یا مشکلات دستگاه تناسلی آقایان، لازم است به مطب متخصص اورولوژی مراجعه نمود. متخصص اورولوژی قادر است مشکلات مربوط به مثانه، عفونت‌‌های دستگاه ادراری، سرطان مثانه و کلیه، سنگ کلیه و بسیاری دیگر از بیماری‌ها را تشخیص داده و درمان کند همچنین آقایان با مشکلاتی مثل اختلال نعوظ، بزرگ ‌شدن غده پروستات و سرطان پروستات و بیضه باید نزد اورولوژیست مراجعه نمایند.

شاخه‌های اورولوژی

تخصص اورولوژی تشکیل شده از چندین شاخه است و هر یک از شاخه‌ها در ارتباط با یکی از مشکلات موجود در سیستم مجاری ادراری یا دستگاه تناسلی است. در این بخش به معرفی شاخه‌های اورولوژی می‌پردازیم :

  • اورولوژی کودکان : در شاخه اورولوژی کودکان، به درمان مشکلاتی مثل اختلال در مجاری ادراری کودکان پرداخته می‌شود همچنین عمل ختنه کردن از این شاخه است.
  • اورولوژی خانم‌ها : در شاخه اورولوژی بانوان، مشکلات مربوط به سیستم باروری و دستگاه تناسلی بانوان بررسی می‌شوند.
  • سرطان شناسی : از شاخه‌های مهم اورولوژی، سرطان شناسی است و به بررسی دستگاه تناسلی مخصوصا دستگاه تناسلی مردان می‌پردازد. انواع سرطان‌های در ارتباط با تخصص اورولوژی شامل سرطان بیضه، سرطان پروستات و … هستند.
  • ناباروری مردانه : از شاخه‌های اورولوژی به شاخه ناباروری مردانه نیز اشاره می‌کنیم که به درمان این مشکل در آقایان می‌پردازد.
  • سنگ‌های مجاری ادراری : افرادی که کلیه سنگ ساز دارند، برای درمان بیماری خود باید به مطب متخصص اورولوژی مراجعه کنند. سنگ‌های مجاری ادراری از جمله شاخه‌های مهم اورولوژی محسوب می‌شود.
  • کلیه : در شاخه کلیه به بررسی تمام بیماری‌های مربوط به این عضو حیاتی از بدن پرداخته می‌شود.
  • عصب ‌شناسی : در شاخه عصب شناسی، مشکلاتی اختلال در نعوظ، مشکل در انزال و … بررسی می‌شوند.

علائم و انواع بیماری‌های اورولوژی

بیماری‌های اورولوژی، بخش‌های مختلفی از بدن را درگیر می‌کنند و محدود به سن خاصی هم نیستند. کودکان، خانم‌ها و آقایان ممکن است درگیر بیماری‌های اورولوژی شوند و لازم است با مراجعه به مطب متخصص اورولوژی، بیماری خود را درمان کنند. از علائم و انواع بیماری‌های اورولوژی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • هماچوی (خون در ادرار) که نشان دهنده آسیب در سیستم ادراری فوقانی است.
  • احساس درد شدید یا خفیف در ناحیه تناسلی که معمولا به دلیل عفونت و التهاب سیستم تناسلی می‌باشد.
  • تکرر ادرار که به دلیل افزایش دفع ادرار، انسداد مجاری خروجی مثانه و کاهش ظرفیت مثانه است.
  • ناکچوری یا ادرار شبانه که می‌تواند ناشی از اختلال در خواب، مصرف مواد ادرار آور و محرک همچون کافئین و الکل، اختلال در مجاری ادراری و کاهش ظرفیت مثانه باشد.
  • سوزش ادرار
  • و…

سخن پایانی

در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک در سیستم ادراری خود، نسبت به آن بی توجه نباشید و حتما برای پیگیری مشکل و درمان خود، به مطب یک دکتر متخصص مراجعه نمایید. در این مطلب شما را با 10 بهترین متخصص اورولوژی در تهران آشنا کردیم و اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید برای درمان بیماری خود، با مطب دکتر تماس حاصل بفرمایید و برای خود وقت بگیرید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *