اورولو داک

بهترین متخصص اورولوژی در کرج + لیست 10 تایی

0

افراد در هر سنی ممکن است دچار بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری شوند و برای درمان باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنند. بیماری‌های اورولوژی، اندام خاصی از بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهند مثل کلیه ها، مثانه، دستگاه ادراری و اندام های تولید مثل. خانم‌ها و آقایانی که علائم مشکوک بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری را دارند، باید تحت نظر پزشک باشند و در صورت داشتن بیماری، روش درمانی مناسب و توصیه شده توسط دکتر را پیگیری کنند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع بیماری‌های مجاری ادراری آشنا کنیم. همچنین 10 دکتر متخصص اورولوژی در کرج، معرفی خواهد شد. لطفا همراه ما باشید.

معرفی 10 دکتر متخصص اورولوژی در کرج

شما در صورت داشتن علائم مشکوک بیماری‌های مجاری ادراری، باید توسط دکتر متخصص اورولوژی معاینه شوید و در صورت بیمار بودن، روش‌های درمانی تجویز شده توسط دکتر مثل مصرف دارو، عمل جراحی و … را انجام دهید. اگر در کرج به دنبال متخصص اورولوژی هستید، 10 دکتر زیر را به شما معرفی می‌کنیم :

دکتر مظاهر هادی

دکتر مظاهر هادی، دارای مدرک تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) هستند و از دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل شده‌اند. ایشان به صورت تخصصی در زمینه سرطان شناسی دستگاه ادراری و تناسلی نیز فعالیت می‌کنند و دارنده فلوشیپ سرطان شناسی دستگاه ادراری و تناسلی (اوروانکولوژی) هستند. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های مجاری ادراری خود از تجربیات و تخصص دکتر مظاهر هادی بهره مند شوید.

  • آدرس : کرج، بلوار دانش آموز، روبروی بیمارستان قائم، ساختمان احسان، طبقه 2
  • شماره تماس : 09334668642

دکتر محمودرضا نصیری

دکتر محمود رضا نصیری یکی از بهترین متخصصان اورولوژی در کرج هستند. ایشان مدرک پزشکی عمومی خود را دریافت کرده اند و دارای مدرک تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری هستند. همچنین فلوشیپ جراحی کلیه و مجاری ادراری دارند. مطب دکتر نصیری در چهارراه طالقانی کرج واقع شده است.

  • آدرس : چهارراه طالقانی، اداره پست به سمت میدان شهدا، برج ارم، طبقه هفتم، واحد 28
  • شماره تماس : 02632265727

دکتر محمدعلی همتیان

برای آشنایی شما با یکی دیگر از بهترین متخصصان اورولوژی در کرج، دکتر محمد علی همتیان را معرفی می‌کنیم. ایشان به عنوان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری خدمات درمانی را به بیماران اورولوژی ارائه می‌کنند. افراد با بیماری‌هایی همچون سنگ کلیه، سنگ مثانه، عفونت کلیه، بی‌اختیاری ادرار و … می‌توانند برای درمان خود به مطب دکتر همتیان در کرج مراجعه کنند.

  • آدرس : کرج، طالقانی جنوبی، جنب لاله 3، مجتمع پزشکی نور، طبقه پنجم
  • شماره تماس : ۰۲۶۳۲۷۵۷۱۵۷

دکتر محمدرضا یوسفی

دکتر یوسفی یک دکتر متخصص اورولوژی با تجربه و ماهر در کرج هستند که در حوزه تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با تخصص خود فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های مجاری ادراری خود همچون بی‌اختیاری ادرار، سنگ مثانه، سنگ کلیه و … به مطب دکتر یوسفی مراجعه نمایید.

  • آدرس : کرج، چهار راه طالقانی، به سمت چهار راه هفت تیر، بالای بانک سرمایه، مجتمع مهدی، طبقه 5، واحد 503
  • شماره تماس : 09196819484

دکتر محمد یعقوبی

دکتر یعقوبی از بهترین متخصصان اورولوژی در کرج هستند که خدمات درمان بیماری‌های مجاری ادراری را در مطب خود ارائه می‌دهند. ایشان دارای مدرک تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی هستند و تشخیص دقیقی از بیماری مراجعه کنندگان خود دارند. همچنین دارنده فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی) هستند.

  • آدرس : کرج، بلوار شریعتی، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه 4
  • شماره تماس : 02634003019

دکتر علی ناصربخت

دکتر علی ناصر بخت، متخصص اورولوژی ماهر و با تجربه در کرج هستند و درمان کننده انواع بیماری‌های کلیه، مجاری ادراری و دستگاه تناسلی همچون زگیل تناسلی، بی‌اختیاری ادرار، بازگشت وازکتومی، مثانه بیش فعال، تبخال تناسلی، تکرر ادرار و … هستند. اگر درگیر بیماری‌های اورولوژی هستید و یا علائم مشکوک ابتلاء به این بیماری‌ها را دارید، می‌توانید به مطب دکتر علی ناصربخت مراجعه کنید و توسط دکتر معاینه شوید.

  • آدرس : کرج، چهارراه طالقانی شمالی، روبروی اداره پست، کوچه پوشاک سالیان، ساختمان پزشکان آترا، طبقه اول
  • شماره تماس : 02634472036

دکتر حسین سخی پور

دکتر حسین سخی پور را در لیست بهترین متخصصان اورولوژی کرج قرار داده‌ایم زیرا طبق تجربه بیماران قبلی، دکتر ماهر و متخصصی در حوزه بیماری‌های اورولوژی هستند. اگر بیماری‌هایی مثل سنگ کلیه، سنگ مثانه، تکرر ادرار، عفونت کلیه، سرطان پروستات، زودانزالی و دیر انزالی و … دارید، دکتر حسین سخی پور می‌توانند شما را درمان کنند.

  • آدرس : کرج فردیس، بعداز کانال، جنب داروخانه سلامت، ساختمان دی، طبقه چهارم
  • شماره تماس : 02636511058

دکتر حمیدرضا قشقایی

برای درمان بیماری‌هایی همچون بیماری دستگاه تناسلی آقایان، سرطان آلت تناسلی و بیضه‌ها، سرطان پروستات، مشکل در نعوظ و … دکتر حمیدرضا قشقایی در کرج از تخصص لازم برخوردار هستند. اگر این بیماری‌ها یا سایر بیماری‌های مربوط به مجاری ادراری را دارید، می‌توانید برای درمان خود از تخصص دکتر قشقایی بهره مند شوید.

  • آدرس : کرج، میدان شهدا، برج نوا (کنار بازار موبایل)، طبقه ی هشتم، واحد 14
  • شماره تماس : 02632245950

دکتر شهاب پیروی

اگر به متخصص اورولوژی در کرج نیاز دارید، می‌توانید به مطب دکتر شهاب پیروی مراجعه کنید. ایشان پزشکی ماهر در تخصص اورولوژی هستند و درمان کننده انواع بیماری‌های مرتبط با تخصص خود می‌باشند از جمله درمان نازایی و ناباروری آقایان، جراحی کلیه و درمان سنگ کلیه، درمان عفونت مجاری ادراری، تشخیص و درمان سرطان پروستات، مثانه و کلیه، درمان زگیل تناسلی و…

  • آدرس : کرج، باغستان غربی، انتهای بلوار پرستار، بیمارستان البرز
  • شماره تماس : 02634320001

دکتر سید حسن اینانلو

دکتر اینانلو در کرج، خدمات درمانی بیماری‌های اورولوژی همچون درمان سرطان مثانه، درمان سرطان کلیه، درمان بیماری‌های مقاربتی، درمان ناباروری جنسی، درمان انواع بیماری‌های مادرزادی اطفال، درمان عفونت مجاری ادراری و دستگاه تناسلی و… را ارائه می‌دهند و از متخصصان حاذق این شهر هستند.

  • آدرس : کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میان جاده و 45 متری گلشهر، نبش کوچه انصاری، درمانگاه شهیدان اینانلو
  • شماره تماس : 09227852954

انواع بیماری‌های مجاری ادراری

بیماری‌های مجاری ادراری انواع مختلفی دارند که در ادامه به شایع ترین این بیماری‌های می پردازیم :

عفونت ادراری (UTI)

عفونت ادراری به دلیل باکتری ها و ویروس های بیماری زا ایجاد می‌شود. این باکتری ها و ویروس ها وارد دستگاه ادراری می‌شوند و علائمی مثل سوزش هنگام ادرار کردن را نشان می‌دهد. درمان عفونت ادراری در اغلب موارد با مصرف آنتی بیوتیک ها رفع می‌شود.

بی‌اختیاری ادرار

بی‌اختیاری ادرار از انواع بیماری‌های مجاری ادراری است که فرد بیمار نمی‌تواند مثانه خود را کنترل کند. فردی که مبتلا به بی‌اختیاری ادرار است باید برای درمان خود به مطب متخصص اورولوژی مراجعه کند. بیماری دیابت، بارداری، ضعیف بودن عضلات مثانه، بیش فعال بودن مثانه، بزرگ شدن پروستات، ضعیف شدن عضلات اسفنکتر و … باعث بی‌اختیاری ادرار می‌شوند.

سنگ کلیه

سنگ کلیه از بیماری‌های شایع مجاری ادراری است و علت آن نیز وجود املاح زیاد در ادرار است. سنگ‌های مجاری ادراری، سنگ‌هایی هستند که از کلیه به حالب (لوله‌هایی که ادرار را از کلیه به مثانه می‌رساند) منتقل می‌شوند و امکان دارد را با مسدود کردن جریان ادرار باعث درد بسیار باعث بیمار شود. سنگ های کوچک کلیه بدون آنکه نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی باشند، قابل خروج هستند اما سنگ های بزرگ باید توسط پزشک خارج شوند. سنگ شکنی خارج از بدن یا ESWL یکی از روش رایج برای رفع این مشکل است.

فتق کشاله ران

فتش کشاله ران از بیماری‌های رایج مجاری ادراری است و زمانی که بخشی از روده از یک نقطه ضعیف در شکم بیرون زده باشد، ایجاد می‌شود. فتق کشاله ران در صورت دردناک و بزرگ بودن فتق، باید با عمل جراحی درمان شود که عمل ترمیم هرنی اینگوینال، رایج‌ترین نوع عمل جراحی برای این بیماری است.

سنگ مثانه

این بیماری از انواع بیماری‌های مجاری ادراری است که به دلیل غلظت و کریستال شدن مواد معدنی ایجاد می‌شود اگر سنگ کوچک باشد، بدون آنکه نیازی به مراجعه به دکتر باشد، قابل درمان و خروج خواهد بود اما اگر سنگ بزرگ باشد، باید توسط دکتر درمان شود. سنگ مثانه اگر درمان نشود، باعث عفونت و دیگر عوارض خواهد شد.

هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات (BPH)

بیماری‌هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات به معنای بزرگ شدن پروستات است که در میان آقایان مسن بسیار شایع می‌باشد. هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات، سرطان پروستات نیست و علائمی که نشان می‌دهد شامل نیاز مکرر به دفع ادرار، احساس خالی نشدن مثانه بعد از دفع ادرار و … می‌باشند.

واریکوسل

بیماری واریکوسل به عنوان یکی از بیماری‌های مجاری ادراری زمانی ایجاد می‌شود که رگ های داخل کیسه بیضه بزرگ شوند. این بیماری به دلیل کاهش تولید اسپرم رخ می‌دهد و ممکن است باعث ناباروری هم شود. تشخیص بیماری واریکوسل آسان است و در موارد حاد، با انجام عمل جراحی قابل درمان می‌باشد.

سایر بیماری‌های اورولوژی نیز به شرح زیر هستند :

  • زگیل تناسلی
  • بازگشت وازکتومی
  • مثانه بیش فعال
  • تبخال تناسلی
  • سرطان پروستات
  • سرطان مثانه
  • افتادگی مثانه
  • هماتوریا
  • سیستیت بینابینی
  • مثانه بیش فعال
  • اختلال نعوظ
  • و…
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *