اورولو داک

بهترین متخصص اورولوژی در مشهد + لیست 10 تایی

0

دستگاه ادراری، سیستمی است که وطیفه ایجاد، ذخیره و دفع ادرار را از بدن به عهده دارد. این دستگاه از بدن اگر دچار مشکل شود، عملکرد اندام های مختلف مانند کلیه، مثانه و … تحت تاثیر قرار می‌گیرند و شخص بیمار باید با مراجعه به مطب یک متخصص اورولوژی، پیگیر درمان خود باشد. اورولوژیست‌ها، درمان کننده همه یا بخشی از بیماری‌های سیستم ادراری هستند و افراد از جمله خانم‌ها و آقایان ممکن است در هر سنی نیازمند مراجعه به مطب اورولوژیست باشند. زمان مراجعه به دکتر اورولوژی باید به موقع باشد زیرا تاخیر در درمان بیماری می‌تواند خطرات جبران ناپذیری داشته باشد. دعوت می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ده دکتر متخصص اورولوژی در مشهد را به شما معرفی کنیم.

معرفی 10 بهترین متخصص اورولوژی در مشهد

برای آشنایی شما با بهترین متخصصین اورولوژی مشهد، 10 دکتر متخصص زیر را معرفی می‌کنیم :

دکتر امین حسن زاده حداد

دکتر امین حسن زاده حداد از رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده‌اند و مدرک تخصص اورولوژی خود را نیز از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده‌اند. همچنین ایشان دارنده مدرک فلوشیپ فوق تخصصی اندویورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشند. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های خود همچون سنگ کلیه، سنگ مثانه، اختلال نعوظ، ناباروری در آقایان و … به مطب دکتر مراجعه کنید.

  • آدرس : مشهد، خیابان پرستار، نبش پرستار یک، ساختمان سپهر پارسیان
  • شماره تماس : 051-38331705

دکتر حامد معصومی

یک دکتر متخصص اورولوژی در مشهد، دکتر حامد معصومی هستند که در منطقه احمدآباد فعالیت می‌کنند. ایشان متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژیست) می‌باشند و درمان کننده انواع بیماری‌های کلیوی، سرطان مثانه، سرطان کلیه، ناباروری، ناتوانی جنسی و … هستند. همچنین جراحی فتق و واریکسول را نیز انجام می‌دهند.

دکتر حامد معصومی از پزشکان متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژیست) در مشهد هستند که محل فعالیت ایشان در احمد آباد واقع شده است.

  • آدرس : مشهد، احمد آباد – خیابان عارف – عارف 5 – ساختمان 17 – طبقه سوم
  • شماره تماس : 051-38438706

دکتر رضا علمی مهر

می‌توانید برای مراجعه به مطب یک دکتر متخصص اورولوژی در منطقه احمدآباد مشهد، مطب دکتر رضا علمی مهر را انتخاب کنید. خدمات درمانی ارائه شده توسط دکتر به شرح جراحی کلیه و درمان سنگ کلیه، جراحی و درمان سرطان مثانه، تشخیص و درمان سرطان پروستات، درمان عفونت دستگاه تناسلی و مجاری ادراری، درمان انواع بیماری‌های مقاربتی می‌باشند. ایشان دارای مدرک پزشکی عمومی و مدرک تخصص اورولوژی هستند و جزو بهترین اورولوژیست‌های مشهد به شمار می‌روند.

  • آدرس : مشهد، خیابان احمدآباد – خیابان عارف 2 – ساختمان فارابی
  • شماره تماس : 09394582494

دکتر امیرحسین بشاش

برای آشنایی شما با یکی دیگر از بهترین متخصصین اورولوژی در مشهد، دکتر امیر حسین بشاش را نیز معرفی می‌کنیم. ایشان به عنوان جراح کلیه و مجاری ادراری در مشهد فعالیت می‌کنند و 17 سال سابقه فعالیت پزشکی دارند. درمان سنک کلیه و مثانه، جراحی کلیه و مجاری ادراری، درمان و تشخیص سرطان پروستات، درمان ناتوانی جنسی مردان، درمان واریس بیضه و … از جمله خدمات درمانی دکتر بشاش می‌باشند.

  • آدرس : مشهد، خیابان احمد آباد، خیابان پرستار، پرستار 3، روبروی پارکینگ طبقاتی پرستار، ساختمان پزشکان ماهان، طبقه 2
  • شماره تماس : 02137617000

 دکتر مهدی نخعی

دکتر مهدی نخعی، متخصص، جراح کلیه و مجاری ادراری با شماره نظام پزشکی 123162 هستند که بیشتر از 12 سال سابقه فعالیت پزشکی هم دارند. ایشان به عنوان یکی از بهترین متخصصان اورولوژی در مشهد، تشخیص دقیقی از انواع بیماری‌های اورولوژی دارند و درمان کننده بیماری‌های مقاربتی، سرطان پروستات، سرطان مثانه، عفونت مجاری ادراری و … می‌باشند.

  • آدرس : مشهد – کوهسنگی – نبش کوهسنگی ۸ – ساختمان افق – طبقه اول – واحد 4
  • شماره تماس : 05138595503

دکتر امین افشاری مقدم

دکتر امین افشاری مقدم، متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری هستند و فلوشیپ سرطان های دستگاه ادراری را دریافت کرده‌اند. سابقه فعالیت دکتر امین افشاری مقدم بیش از 17 سال است و با شماره نظام پزشکی 96688 در مشهد فعالیت می‌کنند. خدماتی همچون شکستن سنگ کلیه، درمان سنگ کلیه و جراحی کلیه، عمل لیزری کلیه، وازکتومی و درمان ناباروری مردان، درمان سرطان پروستات، جراحی بسته پروستات، نمونه برداری پروستات، درمان زگیل تناسلی و … توسط دکتر ارائه می‌شوند.

  • آدرس : مشهد – کوهسنگی 6 – ساختمان پلاتینیوم – طبقه 7 – واحد 28
  • شماره تماس : 051-38114570

دکتر نیما ترجمان پرشکوه

اگر می‌خواهید با یک دکتر با سابقه و متخصص مشهد در حوزه اورولوژی آشنا شوید، دکتر نیما ترجمان پرشکوه را به شما معرفی می‌کنیم. تجربه کاری پزشک نزدیک به 12 سال است و به عنوان متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری شناخته می‌شوند. درمان انواع بیماری‌های مقاربتی، درمان سنگ کلیه و جراحی کلیه، درمان عفونت دستگاه مجاری ادراری، درمان و تشخیص سرطان پروستات و… از تخصص های دکتر ترجمان پرشکوه محسوب می‌شوند و می‌توانید با اطمینان خاطر از تشخیص دقیق دکتر، برای درمان بیماری خود به مطب ایشان مراجعه کنید.

  • آدرس : مشهد – حاشیه احمد اباد – بین عارف و پرستار – ساختمان پزشکان سفید – طبقه اول
  • شماره تماس : 05138409693

دکتر محمد باد صبا

دکتر محمد باد صبا، متخصص اورولوژی در مشهد هستند و خدمات درمان زگیل تناسلی، درمان انواع بیماری‌های مقاربتی، درمان سنگ کلیه و جراحی کلیه، درمان عفونت دستگاه مجاری ادراری، درمان و تشخیص سرطان پروستات، جراحی پروستات و مثانه و … را ارائه می‌کنند. ایشان بیش از 16 سال تجربه کاری در تخصص اورولوژی دارند و یکی از بهترین متخصصین این حوزه در مشهد به شمار می‌روند.

  • آدرس : مشهد – چهارراه دکتری – به سمت بیمارستان امام رضا – نبش ابن سینای 1 – ساختمان حکیم – طبقه اول
  • شماره تماس : 05138556410

دکتر مهدی قاضی

شما برای مراجعه به مطب بهترین متخصص اورولوژی در مشهد، می‌توانید دکتر مهدی قاضی را هم انتخاب کنید. تخصص ایشان در درمان انواع عفونت‌های دستگاه تناسلی و مجاری ادراری، درمان ناباروری و مشکلات جنسی، پیوند کلیه و جراحی اندوسکوپیک، جراحی باز واریکوسل، جراحی فتق و هیدروسل، درمان زگیل تناسلی، فریز درمانی و کرایوتراپی، سیستوسکوپی می‌باشد و بیش از 10 سال سابقه فعالیت پزشکی دارند.

  • آدرس : مشهد – آزادشهر – بین چهارراه میلاد و استقلال 4 – طبقه فوقانی بانک رفاه
  • شماره تماس : 09397805902

دکتر علیرضا حاکمی برآبادی

دکتر علیرضا حاکمی برآبادی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت پزشکی، یکی از بهترین متخصصین اورولوژی در مشهد است. درمان بیماری‌های مقاربتی، درمان عفونت دستگاه ادراری و تناسلی، درمان سرطان مثانه و کلیه، درمان و جراحی سرطان پروستات و بیضه، درمان ناهنجاری‌های مادرزادی، درمان بی‌اختیاری ادرار، ناباروری مردان و ناتوانی جنسی، درمان شب ادراری و… جزو تخصص های ایشان محسوب می‌شوند.

  • آدرس : مشهد، بلوار احمدآباد، ابتدای خیابان عارف، سمت چپ، ساختمان پزشکان 54، طبقه زیرزمین
  • شماره تماس : 05138404683

زمان مراجعه به دکتر اورولوژی

سلامت اورولوژیکی بدن از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا اندام های مختلفی از بدن از جمله مثانه، کلیه ها، دستگاه تناسلی و … در ارتباط با بیماری‌های اورولوژی هستند. با توجه به اهمیت سلامتی این اندام ها، شما در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک باید به مطب متخصص اورولوژی مراجعه کرده و پیگیر درمان بیماری خود باشید.

زمان مراجعه به دکتر اورولوژی، در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر می‌باشد :

ادرار دردناک

ادرار دردناک می‌تواند نشانه ای از بیماری اورولوژی باشد و نباید از این علامت به سادگی عبور کنید. اگر حین دفع ادرار، هر نوع درد خفیف تا شدید دارید و همراه با سوزش است، حتما با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

بی اختیاری ادرار

در نتیجه از دست دادن کنترل مثانه، بی اختیاری ادرار اتفاق می افتد و اگر فرد به موفع به دستشویی نرسد، اختیار دفع ادرار خود را نخواهد داشت. این بیماری عمدتا در افراد سن بالا رخ می‌دهد اما هر فردی ممکن است درگیر آن شود. مشکل بی اختیاری ادرار، ناشی از ضعف عضلات یا عفونت و بیماری است و تشخیص دلیل بیماری فقط توسط متخصص اورولوژی امکان پذیر می‌باشد.

وجود خون در ادرار

وجود خون در ادرار، نشانه خوبی نیست و در صورت مشاهده این علامت حتما در سریع‌ترین وقت به متخصص اورولوژی مراجعه نمایید. خون در ادرار اگر ناشی از یک بیماری باشد، باید سریعا درمان شود تا باعث مشکلات جدی‌تری مثل عفونت کلیه، مثانه و برخی از سرطان‌ها نشود.

اختلال نعوظ

داشتن اختلال نعوظ برای آقایان خوشایند نیست اما اگر شما هم این اختلال را دارید، جای نگرانی وجود ندارد زیرا می‌توانید با مراجعه به مطب متخصص اورولوژی، بیماری خود را درمان کنید. این اختلال ممکن است نشانه یک بیماری جدی مثل عفونت، بیماری مقاربت جنسی، دیابت، سرطان پروستات یا سنگ کلیه باشد و اورولوژیست می‌تواند علت اختلال شما را شناسایی کرده و سپس روش درمانی مناسبی را به کار بگیرد.

درد یا توده‌های بیضه

اگر در بیضه های خود احساس درد دارید و بیشتر از دو هفته است که این درد با شما همراه است، حتما از یک دکتر متخصص اورولوژی وقت بگیرید زیرا ممکن است نشانه‌ای از سرطان بیضه باشد که اگر به موقع درمان شود، قابل درمان خواهد بود.

غیر طبیعی بودن تست پروستات

آقایان با سن بالاتر از 40 سال لازم است که توسط اورولوژیست و به صورت سالانه معاینه شوند تا هر گونه تغییر در تست پروستات آنها تشخیص داده شده و مشکلات خطرناکی مثل سرطان اورولوژی اتفاق نیافتد. در صورت داشتن علائمی مثل سفتی، گره‌های کوچک یا بی‌نظمی، باید توسط متخصص اورولوژیست معاینه شوید.

درد کلیه

عفونت کلیه یا سنگ کلیه، توسط دکتر متخصص اورولوژی درمان می‌شود و اگر نشانه‌های این بیماری‌ها را دارید، حتما باید تحت نظر پزشک باشید. از جمله علائم بیماری‌های سرطان کلیه و سنگ کلیه عبارتند از وجود خون در ادرار، پهلو درد، خستگی، بی اشتهایی، تب و فشار خون بالا.

علائم زیادی هستند که نشان دهنده بیماری‌های اورولوژی می‌باشند که ما به چند مورد از آنها اشاره کردیم.

روش تشخیص بیماری‌های اورولوژی

متخصص اورولوژی برای تشخیص بیماری‌های اورولوژی از روش های زیر استفاده می‌کند :

  • سیستوسکوپی روشی با نگاه دقیق به مثانه و مجرای ادرار با استفاده از ابزار تلسکوپ مانندی به نام سیستوسکوپ
  • اورتروسکوپی روشی برای معاینه دقیق حالب‌ها و کلیه‌ها با استفاده از ابزاری به نام اورتروسکوپ
  • بیوپسی پروستات روشی برای نمونه برداری از بافت پروستات برای آزمایش های تشخیصی سرطان و…
  • نفرکتومی برای جراحی برداشتن کلیه جهت درمان سرطان
  • وازکتومی برای برش لوله های حامل اسپرم برای جلوگیری از بارداری

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *