اورولو داک

بهترین متخصص اورولوژی در اصفهان + لیست 10 تایی

11

اگر درگیر بیماری‌هایی مثل سنگ کلیه، سنگ مثانه، بی‌اختیاری ادرار، ناتوانی جنسی و … هستید، لازم است برای درمان بیماری خود به اورولوژیست مراجعه کنید. دکتر متخصص اورولوژی، درمان کننده بیماری‌های مرتبط با سیستم مجاری ادراری است و افراد با هر سنی از کودک تا میانسال، ممکن است دچار بیماری‌ها و اختلالاتی شوند که به دکتر اورولوژی نیاز پیدا کنند. در این صفحه می‌خواهیم 10 دکتر متخصص اورولوژی در اصفهان را معرفی کنیم تا با مراجعه به یک جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) خوب، بیماری خود را درمان کنید همچنین در ادامه معرفی دکترها، توضیح خواهیم داد که دکتر اورولوژی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی 10 دکتر متخصص اورولوژی در اصفهان

افراد با بیماری‌ها و اختلالات مختلفی همچون بی‌اختیاری ادرار، سرطان کلیه، سنگ کلیه و … نیاز به دکتر اورولوژی دارند تا برای درمان خود اقدام نمایند. اگر در اصفهان به دنبال یک متخصص اورولوژی خوب هستید، در این بخش چند دکتر را معرفی می‌کنیم که می‌توانید به مطب آنها مراجعه کنید.

دکتر مسیح بابائیان

دکتر مسیح بابائیان از بهترین متخصصین اورولوژی در اصفهان هستند که بورد تخصصی خود را در جراحی کلیه و مجاری ادراری دریافت کرده‌اند. ایشان با تخصص و تجربه خود، ارائه دهنده خدمات درمانی برتر برای بیماری‌های اورولوژی هستند. جراحی انواع فتق، اورولوژی اطفال، سنگ کلیه، واریکوسل، درمان بی‌اختیاری ادرار و … از جمله خدمات دکتر بابائیان هستند.

  • آدرس : اصفهان، خیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان صدوقی، روبروی پارکینگ طبقاتی هشت بهشت، مجتمع امیتیس، طبقه 2، واحد 209
  • شماره تماس : 32687421-031

دکتر رسول هاشمی جوزدانی

دکتر رسول هاشمی جوزدانی، دارای مدرک تخصص و جراحی در حوزه کلیه، مجاری ادراری و نازایی هستند. ایشان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و به عنوان رتبه برتر در بورد تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری، فارغ التحصیل شده‌اند. همچنین دارای فلوشیپ فوق تخصص جراحی بسته و لیزری سنگ کلیه و لاپاراسکوپی پیشرفته (اندویورولوژیست) از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند.

برخی از خدمات دکتر رسول هاشمی جوزدانی به شرح درمان سنگ کلیه، درمان بی‌اختیاری ادرار، درمان سرطان پروستات، درمان ناباروری، درمان اختلالات جنسی و … می‌باشند و می‌توانید در اصفهان به مطب ایشان مراجعه نمایید.

  • آدرس : اصفهان، خیابان شمس آبادی، نبش کوچه 16 ابراهیم، کوچه شماره 20، مجتمع تیراژه، طبقه 1، واحد 4
  • شماره تماس : 32358768-031

دکتر امیر فکور

دکتر امیر فکور، متخصص دیگری در شهر اصفهان هستند که به عنوان یک پزشک برجسته نیز شناخته شده‌اند. ایشان دارای مدرک تخصص در حوزه کلیه، مجاری ادراری و ناباروری هستند و با تشخیص دقیقی که دارند، بهترین روش درمان را به کار می گیرند. از انواع خدمات دکتر امیر فکور شامل جراحی آندوسکوپیک، جراحی مثانه، درمان بی‌اختیاری ادرار، نمونه برداری پروستات، درمان ناباروری، درمان آندوسکوپیک سنگ‌های کلیه و مثانه و … می‌باشند.

  • آدرس : اصفهان، خیابان حکیم نظامی، حدفاصل چهار راه حکیم نظامی و پل فلزی، مجتمع پزشکی حکیم، طبقه 3، واحد 300
  • شماره تماس : 36292438-031

دکتر فرشاد قلی پور

دکتر فرشاد قلی پور به عنوان یکی از بهترین اورولوژیست‌های اصفهان، دارنده رتبه اول در بورد تخصصی کشوری می‌باشند و از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدرک پزشکی عمومی خود را دریافت کرده‌اند همچنین دارای مدرک تخصص اورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های مربوط به سیستم ادراری از جمله درمان سنگ‌های ادراری، درمان سرطان بیضه، جراحی فتق کشاله ران، درمان تنگی خروجی کلیه، جراحی اطفال مانند سنگ‌های ادراری اطفال و … از تجربه و تخصص دکتر بهره مند شوید.

  • آدرس : اصفهان، خیابان استانداری، بلوار هشت بهشت، کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
  • شماره تماس : 33033305-031

دکتر بابک احدی

یکی دیگر از بهترین متخصصین اورولوژی در اصفهان، دکتر بابک احدی هستند. ایشان به عنوان متخصص و جراح در حوزه کلیه، مجاری ادراری و ناباروری (اورولوژی) شناخته می‌شوند و ارائه دهنده خدمات به شرح عمل سنگ مثانه، درمان عفونت‌های ادراری، درمان زگیل تناسلی، درمان بیماری‌های پروستات، درمان اختلالات و ناتوانی‌های جنسی و … هستند.

  • آدرس : اصفهان، خیابان فردوسی، جنب هتل زهره، ساختمان عالی، طبقه 3، واحد 10
  • شماره تماس : 32246562-031

دکتر حسن شیری

دکتر حسن شیری، دارنده بورد تخصصی در اورولوژی هستند و به عنوان بهترین دکتر اورولوژی در اصفهان نیز شناخته می‌شوند. ایشان عضو انجمن اورولوژی ایران می‌باشند و مقالاتی در مجلات معتبر آمریکا به چاپ رسانده‌اند. مراجعه کنندگان به مطب دکتر شیری، افراد دارای بیماری‌هایی همچون سرطان مثانه، سرطان کلیه، سنگ کلیه، بی‌اختیاری ادرار، اختلالات جنسی و … هستند. اگر شما هم بیماری درگیر بیماری‌های اورولوژی شده‌اید، دکتر حسن شیری با تشخیص دقیقی که دارند می‌توانند به درمان سریع تر شما کمک کنند.

  • آدرس : اصفهان، خیابان آمادگاه، بن بست 17، ساختمان جامکو، طبقه 2
  • شماره تماس : 36281598-031

دکتر احمدرضا آبدار

 

دکتر احمدرضا آبدار، خدمات درمانی اورولوژی را در اصفهان ارائه می‌کنند. ایشان، دانشنامه تخصصی خود را در زمینه جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از دانشگاه اصفهان دریافت کرده‌اند ضمن اینکه دوره تکمیلی در زمینه ناباروری و ناتوانی جنسی و اندروژنولوژی را در آمریکا طی کرده‌اند. برای مراجعه به مطب یک دکتر متخصص و با تجربه در اصفهان، دکتر آبدار بهترین انتخاب هستند. ایشان همچنین دارای گواهینامه‌های درمان بی‌اختیاری ادراری، انزال زودرس و ناتوانی جنسی آقایان با استفاده از دستگاه ارکتو فیکس نیز هستند..

  • آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی، روبروی بانک سامان، مجتمع تندیس، طبقه 3، واحد 11
  • شماره تماس : 36281598-031

دکتر امیررضا فتوت

دکتر امیر رضا فتوت، دارنده مدرک تخصص در حوزه کلیه و مجاری ادراری هستند ضمن اینکه دارای مدرک فوق تخصص در جراحی کلیه و مجاری ادراری هستند همچنین فلوشیپ خود را در سرطان‌های ادراری سرطانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده‌اند. ایشان در اصفهان فعالیت می‌کنند و ارائه دهنده خدمات به شرح درمان سرطان مثانه، درمان چسبندگی بعد از ختنه، درمان عفونت مثانه، درمان بزرگی خوش خیم پروستات، درمان سنگ مثانه و … می‌باشند.

  • آدرس : اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهار راه قصر، مجتمع پزشکی قصر نور، طبقه 5، واحد 501
  • شماره تماس : 32245979-031

دکتر پیمان صالحی

در لیست 10 بهترین متخصص اورولوژی اصفهان، دکتر پیمان صالحی را نیز به شما معرفی می‌کنیم. ایشان به عنوان جراح و متخصص در حوزه کلیه، مجاری ادراری، ناباروری مردان و اختلالات جنسی محسوب می‌شوند و دارنده بورد تخصصی در جراحی کلیه و مجاری ادراری و مدرک ناباروری از پژوهشگاه رویان و مرکز ناباروری یزد هستند. دکتر صالحی، تجربه بالایی در زمینه درمان بیماری‌های کلیه، مجاری ادراری، ناباروری مردان و اختلالات جنسی دارند همچنین خدماتی همچون مشاوره قبل از باردار شدن را نیز ارائه می‌دهند.

  • آدرس : اصفهان، اتوبان آقا بابایی، بعد از روگذر حکیم شفائی، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان، طبقه 2
  • شماره تماس : 35548081-031

دکتر علیرضا عابدی

برای مراجعه به مطب بهترین متخصص اورولوژی در اصفهان، می‌توانید دکتر علیرضا عابدی را هم انتخاب کنید که دارای بورد تخصصی در حوزه کلیه و مجاری ادراری هستند. ایشان، عضو انجمن اورولوژی ایران و اروپا می‌شوند و به عنوان اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز فعالیت می‌کنند. درمان نارسایی کلیه، درمان آندوسکوپیک و جراحی تومورها، درمان سنگ کلیه، جراحی ترمیمی و بی‌اختیاری ادراری مردان و … از برخی خدمات دکتر عابدی هستند.

  • آدرس : اصفهان، خیابان شمس آبادی، ابتدای کوی عالم، مجتمع تجاری عالم آرا، طبقه 1، واحد 103
  • شماره تماس : 32242597-031

دکتر اورولوژی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

دکتر متخصص اورولوژی در درمان و تشخیص بیماری‌های مربوط به سیستم ادراری و همچنین بیماری‌های مربوط به دستگاه تناسلی آقایان مهارت دارد و افراد در صورت داشتن هر گونه بیماری در ارتباط با مثانه، کلیه، پروستات، مجاری ادراری و … باید نزد متخصص اورولوژی مراجعه کنند.

دکتر اورولوژی، بیماری‌های زیر را درمان می‌کند :

سرطان کلیه

وظیفه دفع مواد زائد بدن و کنترل فشار خون، به عهده کلیه‌هاست. در شرایطی که رشد غیرطبیعی سلول‌ها در کلیه شروع می‌شود، یک توده یا تومور بزرگ در این اندام شکل می گیرد و فرد بیمار برخی علائم مثل وجود خون در ادرار، پهلو درد، خستگی، بی اشتهایی، تب و فشار خون بالا را نشان می‌دهد. متخصص اورولوژی با معاینه فرد، متوجه وجود بیماری در او می‌شود.

سنگ کلیه

در صورت داشتن علائمی مثل درد در پهلو، حالت تهوع، مشاهده خون در ادرار و … لازم است به مطب متخصص اورولوژی مراجعه کنید. سنگ کلیه، اندازه نزدیک به ابعاد نخود دارد اما ممکن است کوچک تر یا بزرگ تر هم باشد. سنگ‌های کوچک کلیه از دستگاه ادراری عبور می‌کنند اما برای درمان سنگ‌های بزرگ باید جراحی انجام شود. اگر این علائم را دارید، حتما نزد متخصص اورولوژی مراجعه نمایید.

عفونت کلیه

عفونت کلیه، از دیگر بیماری‌هایی است که توسط دکتر متخصص اورولوژی درمان می‌شود. این بیماری از مثانه شروع می‌شود سپس به یک یا هر دو کلیه‌ها می رسد. این بیماری اگر درمان نشود، باعث عواقب خطرناکی خواهد شد و حتی خطر مرگ هم دارد. از علائم عفونت کلیه می‌توانیم به تب، لرز، درد پهلود، تکرر ادرار، احساس سوزش هنگام ادرار و … اشاره کنیم.

بیماری غدد آدرنال

نارسایی غدد آدرنال، نوعی بیماری یا اختلال غیرعادی در افرادی است که بدن آنها به اندازه کافی هورمون کورتیزول و آلدسترون را تولید نمی‌کند. این بیماری علائمی مانند خستگی مفرط، کاهش وزن، فشار و قند خون پایین، دردهای عضلانی و تیره شدن پوست را نشان می‌دهد و برای پیگیری فرایند درمان باید از متخصص اورولوژی کمک گرفت.

سرطان مثانه

دکتر متخصص اورولوژی، سرطان مثانه را نیز درمان می‌کند. در صورت مشاهده خون در ادرار خود، نسبت به آن بی توجه نباشید و حتما به مطب متخصص اورولوژی مراجعه نمایید. برای درمان سرطان از روش‌های مختلفی مثل جراحی، شیمی درمانی، پرتودرمانی یا ترکیبی از این روش‌ها استفاده می‌شود.

بیماری دستگاه تناسلی آقایان

آقایان در صورت داشتن بیماری دستگاه تناسلی باید برای درمان خود به اورولوژیست مراجعه کنند. بیماری‌های مختلفی می‌توانند دستگاه تناسلی آقایان را درگیر کنند از جمله بیماری پریاپیسم که شخص را دچار نعوظ مدام و دردناک می‌کند. یک بیماری دیگر هم پیرونی است که باعث ایجاد توده سفت در آلت تناسلی و انحنای آلت می‌شود. بیماری‌های دیگری مثل سرطان آلت تناسلی، سرطان پروستات، اختلال نعوظ و … توسط دکتر متخصص اورولوژی تشخیص داده شده و درمان می‌شوند.

سرطان آلت تناسلی و بیضه‌ها

سرطان آلت تناسلی و بیضه‌ها، خیلی شایع نیست و اگر هم فردی دچار این بیماری شود، می‌تواند در مراحل اولیه آن را درمان کند. از شایع ترین علائم سرطان آلت تناسلی و بیضه ها، تغییرات رنگ آلت تناسلی، تغییر ضخامت و رنگ پوست، ترشحات بد بو، بزرگ شدن بیضه‌ها و … می‌باشد.

سرطان پروستات

پروستات، یک بخش از دستگاه تناسلی آقایان است که در صورت رشد غیرعادی سلول‌ها در آن، امکان سرطان پروستات وجود دارد. آقایان مبتلا به سرطان پروستات در صورت اقدام به موقع برای درمان، می‌توانند جلوی پیشرفت بیماری خود را بگیرند. برای درمان سرطان پروستات روش‌هایی مانند براکی تراپی یا جراحی پروستاتکتومی کاربرد دارند.

مشکل در نعوظ

اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی از مشکلات شایع در میان آقایان است که قابل درمان است. اختلال در نعوظ می‌تواند به دلیل بیماری باشد که با دارو یا سایر درمان‌های مستقیم، رفع می‌شود. اگر شما هم این مشکل را دارید لازم است برای درمان خود به اورولوژیست مراجعه کنید.

زود انزالی و دیرانزالی

زود انزالی و دیرانزالی، از اختلالات جنسی هستند که می‌توانند تاثیر منفی در رابطه جنسی داشته باشند. این مشکلات گاهی زمینه روانی دارد و یا اینکه ممکن است مشکل هورمونی باشد. افراد دارای اختلالات زودانزالی و دیرانزالی می‌توانند با کمک متخصص اورولوژی، مشکل خود را رفع کنند.

ناباروری آقایان

دکتر متخصص اورولوژی، تخصص درمان ناباروری آقایان را هم دارد و کسانی که این مشکل را دارند، می‌توانند به مطب اورولوژیست مراجعه کنند تا علت مشکل آنها تشخیص داده شود و سپس روش‌های درمانی مناسب به کار گرفته شوند. از دلایل ناباروری آقایان می‌توانیم به واریکوسل اشاره کنیم. واریکوسل، سیاهرگی در کیسه زیر آلت تناسلی است که اگر بزرگ شود، باعث مشکلاتی مثل ناباروری می‌شود.

سایر بیماری‌ها

علاوه بر بیماری‌های فوق، دکتر متخصص اورولوژی، بیماری‌های زیر را هم درمان می‌کند :

  • زگیل تناسلی
  • بی ‌اختیاری ادرار
  • بازگشت وازکتومی
  • مثانه بیش فعال
  • تبخال تناسلی
  • تکرر ادرار
  • و…

روش‌های تشخیصی و درمانی دکتر اورولوژی

دکتر اورولوژی برای درمان بیماری‌های سیستم ادراری، می‌تواند دارو تجویز کند و یا در مواردی مثل بی‌اختیاری ادرار، برخی تمرینات را برای تقویت عضلات لگن به بیمار آموزش دهد. روش‌های تشخیصی و درمانی دکتر اورولوژی به شرح زیر می‌باشد :

  • سیستوسکوپی : در این روش از ابزاری به اسم تلسکوپ برای بررسی مثانه و مجاری ادرار استفاده می‌شود.
  • بیوپسی پروستات : این روش برای تشخیص سرطان کاربرد دارد و یک نمونه کوچک از بافت پروستات برداشته می‌شود.
  • نفرکتومی : این روش، برای درمان سرطان کلیه است و نوعی جراحی محسوب می‌شود.
  • وازکتومی : برای عقیم سازی آقایان، عمل وازکتومی انجام می‌شود و لوله‌های حامل اسپرم برش داده می‌شوند.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *