اورولو داک

بهترین متخصص اورولوژی در اهواز + لیست 10 تایی

0

اورولوژی از شاخه‌های پزشکی است که دکتر متخصص در آن به بررسی، درمان و در صورت حاد بودن بیماری به جراحی اندام مربوطه می‌پردازد همچنین درمان تخصصی مشکلات مربوط به دستگاه تولید مثل مردان بر عهده دکتر متخصص اورولوژی است در واقع تخصص اورولوژیست برای تولید مثل آقایان جایگاه تخصص زنان و زایمان را برای خانم‌ها دارد. البته تخصص اورولوژی شامل انواع مختلف اطفال، کلیه، آندرولوژی و … است که در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد. علاوه بر معرفی انواع تخصص‌های اورولوژی، 10 بهترین دکتر متخصص اورولوژی در اهواز نیز معرفی خواهند شد.

معرفی 10 دکتر متخصص اورولوژی در اهواز

چندین دکتر متخصص اورولوژی در اهواز هستند که شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های مجاری ادراری و کلیه به مطب آنها مراجعه کنید. در ادامه، 10 دکتر برتر طبق تجربیات بیماران قبلی را به شما معرفی می‌کنیم :

دکتر امیر پرویز کسایی

ایشان از بهترین متخصصان اورولوژی در اهواز هستند که خدماتی همچون درمان نازایی، جراحی بسته کیست کلیه، جراحی بسته پروستات، جراحی بسته سنگ، لاپاراسکوپی، درمان ناتوانی جنسی و دیگر خدمات درمانی در حوزه تخصص خود ارائه می‌دهند.

  • آدرس : اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی، نبش اردیبهشت، ساختمان پزشکان آویستا، طبقه پنجم
  • شماره تماس : 06133336487

دکتر دینیار خزاعلی

ایشان دارای مدرک تخصص اورولوژی و دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی‌های روباتیک و انکویورولوژی هستند. ایشان با توجه به تخصص بالایی که دارند، جزو بهترین متخصصان اورولوژی در اهواز به شمار می‌روند. از جمله خدمات دکتر دینیار خزاعلی عبارتند از درمان مشکلات جنسی، درمان ناباروری و اختلالات نعوظ، درمان سرطان‌های سیستم ادراری، درمان اختلالات ادراری و…

  • آدرس : اهواز، نبش 12 غربی کیانپارس، مجتمع سپید
  • شماره تماس : 09100033745

دکتر سنا طیبی

دکتر سنا طیبی یک دکتر متخصص اورولوژی در اهواز هستند و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز می‌باشند. اگر بیماری‌ها و اختلالاتی همچون بی اختیاری ادرار، افتادگی رحم، افتادگی مثانه و عفونت ادراری دارید، می‌توانید به مطب دکتر سنا طیبی مراجعه کنید. ایشان از بهترین و با تجربه‌ترین پزشکان در تخصص اورولوژی هستند.

  • آدرس : اهواز، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان اهواز
  • شماره تماس : 06133204562

دکتر احمد درویشی

دکتر درویشی یک متخصص اورولوژی در اهواز است و افراد برای درمان بیماری‌های مربوط به کلیه، مجاری ادراری و درمان نازایی می‌توانند به مطب دکتر مراجعه کنند. ایشان، جراحی پیوند کلیه و سنگ شکن را نیز انجام می‌دهند.

  • آدرس : اهواز، کیانپارس، سوم شرقی، مجتمع پارس
  • شماره تماس : 06133920440

دکتر محمد سالاری پناه فیروز آبادی

برای آشنایی شما با بهترین متخصصان اورولوژی اهواز، دکتر محمد سالاری پناه فیروز آبادی را هم معرفی می‌کنیم. مراجعه کنندگان به مطب ایشان بیماران سرطان کلیه، سرطان دستگاه تناسلی ادراری، بیماران دارای مشکلات مادرازی در دستگاه تناسلی، بیماران دارای سنگ کلیه و … هستند. دکتر محمد سالاری پناه فیروز آبادی جراحی لاپاراسکوپی هم انجام می‌دهند.

  • آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان 5 شرقی، مجتمع تابان، طبقه ششم
  • شماره تماس : 09303837273

دکتر سینا ابراهیمی

از بهترین متخصصان اورولوژی در اهواز می‌توانیم دکتر سینا ابراهیمی را هم نام ببریم. ایشان دارای فلوشیپ سرطان‌های دستگاه ادراری تناسلی هستند و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز می باشند. می‌توانید برای درمان سرطان‌های پروستات، درمان بیماری‌های کلیه، درمان سنگ کلیه، درمان مشکلات مربوط به مجاری ادرار و … به مطب دکتر مراجعه نمایید.

  • آدرس : اهواز، بیمارستان امام خمینی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
  • شماره تماس : 06132923985

دکتر محمد هادی قیومی

از دکترهای باسابقه و متخصص اورولوژی در اهواز می‌توانیم دکتر محمد هادی قیومی را به شما معرفی کنیم. ایشان بورد تخصصی در حیطه اورولوژی دارند و خدمات درمانی مختلفی برای بیماری‌های مجاری ادراری، دستگاه تناسلی و کلیه ارائه می‌کنند. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های کلیه، درمان پروستات، درمان سنگ مثانه و … به مطب دکتر مراجعه کنید.

  • آدرس : اهواز، کیانپارس، پهلوان غربی، ساختمان نگین پارس، طبقه 4، واحد 2
  • شماره تماس : 09392682957

دکتر عبدالمجید قائدی زاده

دکتر عبدالمجید قائدی زاده، از بهترین متخصصان اورولوژی در اهواز هستند و بورد اورولوژی جراحی‌های میکروسکوپی و لاپاراسکوپی دارند ایشان عضو انجمن لاپاراسکوپی آمریکا نیز می‌باشند. درمان نازایی آقایان، درمان بیماری‌های کلیه، سنگ شکن، درمان عفونت ادراری و … از جمله خدمات درمانی در حیطه تخصصی دکتر قائدی زاده هستند.

  • آدرس : اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی، مجتمع پزشکی جام جم، طبقه پنجم، واحد 4
  • شماره تماس : 06133338002

دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی

دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی یکی دیگر از بهترین متخصصان اورولوژی در اهواز هستند که علاوه بر مدرک تخصص اورولوژی، دارای فلوشیپ فوق تخصصی اورولوژی کودکان نیز می‌باشند. درمان بیماری‌های کلیه، درمان سنگ کلیه، درمان بیماری‌های مربوط به مجاری ادراری و .. از تخصص‌های دکتر محسوب می‌ شوند و جزو بهترین جراحان کلیه و مجاری ادراری و تناسلی به شمار می‌روند.

  • آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان مهر شرقی، پلاک 19، مجتمع پزشکی فاطیما، طبقه 6
  • شماره تماس : 06133339353

دکتر نگار بهتاش

برای مراجعه به مطب یکی از بهترین متخصصان اورولوژی در اهواز می‌توانید مطب دکتر نگار بهتاش را انتخاب کنید. ایشان دارای بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی هستند و از خدمات دکتر می‌توانیم به درمان سنگ کلیه، درمان کیست مثانه، درمان عفونت کلیه و … اشاره کنیم.

  • آدرس : اهواز، گلستان، خیابان فروردین، بین اقبال و اسفند، مجتمع پزشکی مهرگان، واحد 4
  • شماره تماس : 09351361163

معرفی انواع تخصص های اورولوژی

اورولوژی یکی از تخصص‌های پزشکی است که به بیماری‌های مربوط به کلیه و مجاری ادرار (در زنان و مردان) و درمان ناباروری در مردان می‌پردازد. این تخصص از پزشکی، شامل انواع مختلف به شرح زیر می‌باشد :

اورولوژی اطفال

از اصلی‌ترین انواع تخصص‌های اورولوژی، شاخه اطفال است. در این تخصص به تشخیص و درمان بیماری‌های دستگاه ادراری کودکان پرداخته می‌شود مثل بیماری‌های برگشت ادرار از مثانه، اکستروفی مثانه، عفونت ادراری اطفال و… اگر فرزند شما علائم مشکوک بیماری‌های مجاری ادراری و کلیه را نشان می‌دهد، حتما او را نزد یک دکتر متخصص اورولوژی ببرید.

اورولوژی زنان

شاخه دیگر از تخصص‌های اورولوژی، شاخه زنان است که در آن بیماری‌های مرتبط با زنان مثل افتادگی رحم و مثانه، بی اختیاری ادرار و … درمان می‌شوند. خانم‌هایی که بیماری‌های سرطان مثانه، سرطان کلیه، سنگ کلیه، مثانه بیش فعال، عفونت‌های ادراری، افتادن مثانه داخل واژن، بی اختیاری ادرار و دیگر بیماری‌های مرتبط با کلیه و مثانه دارند، برای درمان خود باید به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه کنند.

آندرولوژی

آندولوژی از شاخه‌های اصلی اورولوژی محسوب می‌شود و در آن مشکلات ادراری مردان، ناباوری و اختلالات جنسی آقایان مورد بررسی قرار می‌گیرند. بنابراین اگر اختلالات جنسی دارید برای درمان خود باید نزد متخصص اورولوژی مراجعه نمایید.

اورولوژی ترمیمی

از انواع تخصص‌های اورولوژی می‌توانیم اورولوژی ترمیمی را هم معرفی کنیم که در آن اختلالات مادرزادی دستگاه ادراری که به جراحی نیاز دارند، درمان می‌شوند. از جمله بیماری‌های مادرزادی دستگاه ادراری می‌توانیم به تنگی مجرای ادرار اشاره کنیم که توسط متخصص اورولوژی قابل درمان است.

اوروانکولوژی

دکتر متخصص اوروانکولوژی، درمان کننده تومورهای بدخیم و سرطانی دستگاه ادرار و تناسلی مثل کلیه، بیضه، پروستات و … است. اگر علائم سرطان مثانه، کلیه، بیضه و … دارید باید توسط دکتر متخصص اورولوژی اوروانکولوژی معاینه شوید و در صورت بیمار بودن، مراحل درمان شما زیر نظر دکتر آغاز شود.

اندولاپاروسکوپی

از انواع تخصص‌های اورولوژی، تخصص اندولاپاروسکوپی است که دکتر در زمینه درمان با جراحی لاپاراسکوپی تخصص دارد. اگر درمان بیماری شما با جراحی ممکن است اما نمی‌خواهید جراحی باز داشته باشید، باید به متخصص اندولاپاروسکوپی مراجعه نمایید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *